Cameron Highland.. AGAIN and AGAIN... :D  

Posted by montel

aku tak pernah bosan ke cameron highland. rasa dah setiap tahun dari 1994 aku kesana. Paling kurang sekali setahun :D

apa yang bezanya tahun ni , aku pergi balik ke BOH tea factory tu..ya Allah.. cantiknya tempat tu.. aku memang boleh habis kan sehari suntuk lepak kat situ, sambil minum tea ..dengan angin yang dingin dan kabus yang tebal..

seperti biasa , pasar malam di Brinchang sudah menjadi satu kemestian. kali ni aku lalu Tapah, sebab malas nak ke Simpang Pulai, lagi pun jauh.

Aku memang suka Cameron Highland....

:D

Saufie... dah setahun dah..masa dia 6 bulan pun kita dah pergi sini


saufie lagi..amboi ..


Sobrie dan Sidqie.. apa lagi ...nak mainan la tu


Di Kilang BOH...huh cantiknya....


Aku suka betul keadaan cam ni ..sejuk dan cantik


Diqie..lepas minum caramel tea...


BOH factory.. A must visit... :D


Yang ni tepi jalan besar tu , The teashop...lepak kat sini seharian pun ok


Saufie dan Inah..di Taman Bunga depan hotel..makin tak terjaga tempat tu ..

This entry was posted on Sunday, February 01, 2009 at Sunday, February 01, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment