Update dari Petronas Sg Raya.Lagi 15KM dari Ipoh  

Posted by montel

Sekarang ni dah 173.2KM dari Rumah.lagi 15km ke Ipoh.Aku update blog ni dari Ftech EEbook dengan DIGI.Kenapa aku beli digi , pasal kejap lagi dia ada 3g.lagi pun aku dah ada celcom dan maxis 3g,so atleast ada alternative untuk ke internet.

eebook ni harga dia RM1900. 2GB memory , 160GBhardisk,intel atom 1.60Ghz processor, 3 usb port,card reader dengan windows xp. saingan terdekat ialah Asus ee book jugak, tapi aku dah tgk keyboard dia. nampak ftech ni lagi bagus.satu lagi vaio p-series.. tu dah tahap bmw dah.. sebab dia pakai vista...cun giler ..vista on ATOM ..sabau je la.performance tak leh nak cakap apa

setakat ni aku masih puas hati.eebook ftech ni fully function notebook. bateri pun tahan lebih 4 jam.so, kalau setakat dalam malaysia..tak de masalahlah

ok. target aku tak sampailagi..tgk la kalau ada bateri nanti aku update lagi

This entry was posted on Saturday, February 21, 2009 at Saturday, February 21, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment