Cuti - Cuti Malaysia.. one day journey  

Posted by montel

Aku buat keputusan kena balik rumah pasal internet tu la . senang buat kerja lagu sket.

so , pagi tu dari rumah, kuar kul 11.00. Pergi buat urusan bank yang bukan online ( ada lagi seh benda ni ) . pastu terus pergi ke Mines , main bowling. main 3 round, mengamuk mengajar anak main,padahal aku pun bukan terer main , tapi sebagai bapak , kenalah macho sket, nasib baik first throw tu strike...pergh , aku pun terkejut..
then aku buat alasan tak yah main, konon mengajor anak je la..

habis tu, makan kat pizza hut. ambik stuff crust super supreme dnga Hawaian Chicken..

lepas makan, slow slow, jalan hala ke putrajaya pintu 1, sebba ingat nak tgk rumah area bangi ke, salak tinggi ke ,

jalan punya jalan, ntah mana ntah, tau tau kuar kat NILAI. pastu isi gas, ada pulak kat NILAI tu NGV station. :D selamat duit minyak

pastu, apa lagi NILAI 3 la .

siap bershopping segala jadah,

balik

beli bubur kat RNR sg BUloh

pastu isi balik NGV , solat

pastu samai rumah 8.50 Malam. tgk transformer kat HBO

last last tranformer tengok aku :D

This entry was posted on Wednesday, January 28, 2009 at Wednesday, January 28, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment