Realizing the theory..  

Posted by montel

minggu ni aku berhadapan dengan merealisasikan theory. kenapa aku cakap cam tu? selama ni kita hanya membaca , membuat presentation dalam buku dan kali ini , buat sekelian kalinya aku turun padang.

etceli, aku memang praktical base punya orang. kalau setakat theori ni , aku susah nak faham ..sebab aku percaya seseorang kena buat dulu , baru boleh bercakap tentang benda tu

bak kata orang, realiti check. tu lah aku. kadang kadang naik berbulu jugak, kalau orang citer pasal itu lah , ini lah, last last ada quote belakang tu, ni berdasarkan pembacaan dan pengalaman kawan saya..


la..kawan.. bukan ngko ye.

ok.. seminggu outstation ... tunggu hasil..ada untung sabut timbul..untung batu tenggelam.. anything can happen..

This entry was posted on Wednesday, February 11, 2009 at Wednesday, February 11, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment