Cuti 3 hari...aku jalan 2 hari je :D  

Posted by montel

hari Sabtu tu tak leh nak buat apa. tidur makan tidur makan .. last last malam tu jalan pi Jeram . Makan kat sana. Makin besar tempat tu .

pagi ahad tu habis je Sobrie tusyen sekolah agama, kitaorang tgk Hocus Pocus.
pastu masuk keta, isi gas..
jalan terus punya terus punya terus.. sampai IPOH . berenti depan Billion Ipoh pasal ada signboard jual Satay Goreng. Puh sedap seh tempat tu, satay goreng, nasi lemak , otak otak goreng. PAstu sesat di IPOH. Jalan banyak tutup, maklumlah Thaipusam dan isu perak yang tak settle settle lagi tu

dalam pukul 6.40 gerak keluar dari IPOH. masalahnya , tak banyak signboard yang ada tulis camner nak pergi ke arah LUMUT. tension tul aku , tanya orang sana sini, last last dapat jugak keluar. Sampai Petronas Lahat tu, kitaorang berenti isi minyak dan sembahyang. dan terus menghala ke LUMUT. sampai sitiawan kitaroang terus keluar dan cari makan. ada la satu kedai tepi jalan ni , DIMUARA Seafood , pergh. duduklah makan situ.. erm ...kalau 10 , aku bagi 3 je.

pastu terus jalan, sampai sg besar , beli satay dan balik rumah mak mertua aku.

tido situ

Kesimpulannya.. kita boleh berjalan tanpa menggunakan duit yang banyak :D , kurang dari RM200 untuk perjalanan yang amat bermakna, termasuk minyak dan makan. Aku langsung tak bayar TOL untuk perjalanan ini .

This entry was posted on Monday, February 09, 2009 at Monday, February 09, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment