1 week outstation  

Posted by montel

aku baru je balik dari outstation seminggu. pada masa yang sama kena settle satu masalah lain..
mencabar seh buat dua kerja pada satu masa :D
dan kedua duanya memerlukan tahap pemerhatian dan skill yang agak tinggi di mana kalau nak capai aku kena panjat tangga :D

dah lah tangga tak cukup tinggi, aku pulak tak cukup ringan nak panjat..
takut patah..

akhirnya...setiap tugasan tu aku dapat siapakan dalam 90% ikut rate aku sendiri la
boleh lah, the last 10% tu memang susah. Aku dah gunakan segala yang aku tahu, dan segala bantuan yang di perlukan dan segala usaha serta doa.

yelah, takkan lah aku bernasib baik sangat dapat semua nya kan...

This entry was posted on Wednesday, January 21, 2009 at Wednesday, January 21, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment