satu hari ada 24 Jam je  

Posted by montel

ok..
hari ni ..ada meeting di putrajaya pukul 9, so untuk sampai sana , aku kena keluar rumah pukul 7 pagi..so, aku bangun pukul 6.15 la. malam sebelum tu , aku tidur pukul 3 pagi. meeting habis pukul 5.00 pm , lepas tu ada meeting lain, sampai pukul 6.30, lepas tu ..balik , sampai rumah 7.45. mandi , sembahyang , keluar balik , 7.50 hantar anak tusyen, pastu keluar makan sebab nak tunggu anak balik kul 10.00 malam

terus sampai rumah dalam 10.30 malam, balik je,
bukak komputer dan buat kerja sampai tak tau pukul berapa,
pasal esok pagi ada meeting pukul 9.30, aku kena keluar rumah pukul 7 pagi..so, aku bangun pukul 6.15 la.
aik .. berulang ulang lak...

bila aku nak rehat...oooo,,dah mampus nanti baru lah boleh rehat agaknya la ye

This entry was posted on Monday, March 16, 2009 at Monday, March 16, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

sabar friend, keje tu keje juge..rehat la kejap..jom kita memsasak :D

March 17, 2009 at 2:37 PM

ya betull

wife aku dah buat kek..aku je bengap lagi tak pandai pandai..

lagi pun sekarang ni .. semua kena beli sendiri kan.. :D

March 17, 2009 at 8:11 PM

bro...pilihan pada tangan anda! pilihlah yang terbaik untuk diri & keluarga...

March 19, 2009 at 1:15 PM

Post a Comment