Kek Ku gagal  

Posted by montel

Percubaan hari ni gagal

jenuh aku cari diinternet resepi kek yang baik

halangan pertama aku ialah coklat masakan yang aku beli sebenarnya berwarna putih, aku ingat cokelat, aduhai..

pastu mixer aku sebenarnya dah patah, pakai tangan je mixed semua tu.

tapi tu bukan alasan yang baik la

aku tgk dalam oven, naik kat tepi, tapi bila aku off oven tu , kat tengah tu terus jatuh ..

dah la masa tu , aku pi buat frosting dia, punya la confident kek tu jadi..

frosting dah siap. kek tak jadi..

nanti aku cuba lagi lah..
kena belajar dengan guru kot.

This entry was posted on Monday, March 09, 2009 at Monday, March 09, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

wah..sama la kita. aku pun buat kek ari nie..nnt kan gambar kat blog aku

March 9, 2009 at 8:46 PM

ko buat kek aper..??? pergh mantap tuh, buat kek sendiri... caya lah...

March 10, 2009 at 9:04 AM

aku tgh belajar masak kek..mana tau boleh bukak kedai :D

kek nya tak jadi shime.. hari ni dah patah semangat..weekend ni aku nak buat balik..

March 11, 2009 at 8:25 PM

yazid, cuba ko tgk resepi kat blog nih http://www.exclusivelyfood.com.au/.. selalu aku ikut resepi dia menjadik...

March 13, 2009 at 9:59 AM

Post a Comment