Cendol Leman Dawi- Seremban  

Posted by montel







Aku pernah tulis pasal Cendol Leman Dawi. Bagi aku service dia First Class. Respect dia ni . Cendol pun sedap. bak kata Kassim Baba.. " Tak kudukut laa "
semua dia bagi free. Kita bayar untuk sekali je. Full refill. siap bagi air barli free..serius..Free,

so, sapa sapa nak pergi , Lokasi dia selepas seremban menghala ke Tampin tu..tepi jalan..korang tak kan miss punya..

Best abang Leman.. :D pakar sejarah Negeri Sembilan dan Melaka...

Salute...

This entry was posted on Friday, March 06, 2009 at Friday, March 06, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

aku pernah mkn kt kedai cendol ni... masa tu balik dari kenduri kawin nurul+lan

March 6, 2009 at 2:09 PM

best kan.. abang tu friendly

March 6, 2009 at 5:51 PM

huhu..sedapnye nampakkkk..nak juge..

March 6, 2009 at 8:00 PM

aku baru nak komen, tengok-tengok Lyn dengan maxis broadband baru nye itu dah komen. so aku tak perlu taip balik apa dia tulis hehe... sama je yg what I have in mind.

March 7, 2009 at 7:33 PM

Post a Comment