Selamat Menyambut Maal Hijrah  

Posted by montel

hari jumaat yang indah.

untuk sekian kali nya , ianya masih mengunjungi kita dan kita masih lagi bernyawa untuk menjalani kehidupan yang amat singkat ini.

sekarang ni , aku terlalu sibuk. tetapi aku masih ada masa nak update blog...hehehe
bukan apa..perasaan kalau tak diluahkan ..akan menjadi satu bebanan..

let it go ..

ok , Semalam , Sobrie telah khatam AL Quran. Alhamdullilah,, sempat jugak di habiskan sebelum melangkah ke sekolah menengah. Isnin ni dia ada interview di MRSM Gemenceh. Harapan aku memang tinggi .kalau dapat, memang best giler.

then Inah pun tinggal beberapa hari je lagi untuk habis kursus. penant seh , sehari berulang dari kajang ke rawang. aku pun dah naik penat ni driving untuk 3 minggu straight ni.

ok...tu je la update. ok ye.. aku dah dapat beberapa staff baru yang mantap. yang masa masa appraisal ni , faham faham la ye..

This entry was posted on Thursday, December 17, 2009 at Thursday, December 17, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment