Selamat Menyambut Ramadhan  

Posted by montel

Assalamualaikum
pembuka bicara

aku baru sahaja baik dari demam. aa.. kalau demam je orang cakap h1n1. terer giler manusia di malaysia jadi h1n1 scanner. live scanner. pakai telinga je dah boleh buat kesimpulan. kalau macam tu , senang lah kerajaan malaysia membuat pengesanan :D

ok..

abang aku kena kanser usus. so, dia dah buat pembedahan. sekarang , dah 8 kali kena kemo. dia pun dah tua, umur dia 58 tahun. Aku doakan agar dia sihat.

untuk Ramadhan kali ini, aku harap aku dapatkan berusaha untuk memperbaiki diri .

semoga tidak lagi di lalaikan dengan hal hal keduniaan sangat..

sebab... life is to short...

This entry was posted on Monday, August 17, 2009 at Monday, August 17, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

correction, your abang is only 56 years old not so tua......

Selamat hari raya

congratulation on your recent promotion

September 29, 2009 at 9:01 AM

hehehe...

56 ok.. ingatkan 58 ..salah kira,,

October 4, 2009 at 4:28 AM

Post a Comment