Semoga abang dan kakak ku sentiasa sihat.  

Posted by montel

Semalam hari yang sibuk, Alhamdullilah aku masih hidup untuk menulis dalam blog ini .
agak insaf la ni, sebab semalam aku melawat kakak aku yang no 3, Solehar, umur dia 51 tahun. sakitnya, cam biasa , kencing manis, darah tinggi dan macam macam lagi.
di Hospital Tengku Ampuan Rahimah , Kelang.

aku berdoa agar kakak aku ni di berkati Allah dan sihat. Yelah, aku sendiri dah kehilangan Mak dan Bapak, seorang Kakak dan Abang. So adik beradik aku yang ada 11 orang tu, tinggal 9 sekarang ni. Aku pun bukan mudah sangat.

abang aku sorang pun baru kena kemo. tu sakit kanser dalaman. Nama dia Abd Razak.

Aku doakan agar kedua dua mereka ini sihat sejahtera . Amin

Kakak ketiga aku , Solehar dan anaknya Dahlia





Semoga cepat sembuh..semalam masa di masukkan tu, tak sedarkan diri kerana kencing manis dia out of chart..


Kakak kakak aku , (From Left to Right) Siti Khalijah,Solehar (anak saudara) Dahlia dan Rapiah.


Anak anak saudara aku ,( LTR) Wirda , Ema dan Emi


si Arul dan Wirda pun ada

This entry was posted on Sunday, July 19, 2009 at Sunday, July 19, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment