Agak tertekan  

Posted by montel

1.weekend ni je dah penuh dgn kenduri anak jiran yang berjaya buat PHD kat Sydney.

2. masalah yang lebih besar dengan jiran sebelah yang tak pernah bincang apa apa pasal nak buat pagar tu, nasiblah , walaupun dah duduk sini lebih 5 tahun, agak agak la , kalau 24 rumah tu , 23 orang boleh berbincang dengan baik, kenapa ko je yang tak bolhe...mesti ko yang salah..bukan yang 23 orang tu..

3. Segala macam assignment nak di hantar hari ni . Hari ni tau :(

4. Masalah peribadi yang telah di simpan selama lebih 13 tahun muncul kembali. ada cara jugak nak settle ? dengan Parang kepala orang , tu je yang paling senang.

5. Buat kerja, dah settle , orang tak bayar duit. yang ni pun dugaan.

6. Buat kerja, tak di sangka, dapat surat pujian. Ni pun tak di sangka

7. Masalah ada orang bawak cerita pasal aku, dah la tua, hasad dengki je kerja nya, takpe. aku tak layan sangat. habis satu lorong di jaja nya mengadu domba, nasib baik kawan kawan tanya aku dulu :)

8. Minggu depan dah exam

9. Minggu depan anak aku percubaan UPSR

10. Weekend depan ada lah event

11. Weekend satu lagi pun ada event isk isk isk

12. Weekend lepas tu pun ada event ..isk isk isk isk isk

13. Weekend lepas tu pun ada event jugak..kat Malaysia timur lak..isk isk isk isk isk

14. pastu , selamat berpuasa..harap boleh la rilex sket ;)

This entry was posted on Sunday, July 12, 2009 at Sunday, July 12, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

Sabor bro.. hidup tak selalunya indah.. sesekali kena cobaan..

July 13, 2009 at 1:37 PM

zid, skrg masa dugaan utk ko..tabahkan hati..you can do it mannnn chaiyok chaiyok..

July 14, 2009 at 6:16 PM

thanks kawan kawan..
bagi aku dugaan ni kena ada
untuk kasi kita alert..

kalau tak..senang sangat la hidup

semua tu akan membuatkan kita bertambah matang..

aku kena belajar jadi sabar

July 15, 2009 at 10:09 PM

Post a Comment