Majlis perkahwinan Syahrul Nizam dan Izan..  

Posted by montel

Weekend tadi aku pergi ke Batu kurau untuk mengiringi anak saudara aku, arul yang melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya Ijan. Ni first time aku jumpa ijan ni, dari masa tunang pun aku tgk gambar je. anyway, perjalanan agak thrill sebab sabtu malam tu , bertolak dari sini pukul 8.00. Diqie tak ikut pasal camping. sampai taiping dalam pukul 12.45. Sesat , sebab aku ikut google map tu dah betul, cuma kat situ signboard takde, pusing punya pusing, sampai la 2.15am, baru jumpa.
pagi ahad tu bangun pukul 6. jalan ke Batu Kurau pukul 8.30.

Acara nikah bermula pukul 10.15. Sekali lafaz je , settle,

then persandingan pukul 12.40. lepas tu aku balik terus KL ,
sesat lagi nak cari highway, last last jumpa toll bukit merah.

tgh jalan tukar driver.inah bawak..

sampai kl pukul 5.


Arul dan Izan...




This entry was posted on Monday, June 01, 2009 at Monday, June 01, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

Selamat Pengantin baru buat sepupu isteri aku.

June 1, 2009 at 11:48 AM

ni pengantin yang dimaksudkan..
saye ijan, cik pengantin perempuan...
time kasih sbb upload gambor masuk blog cik ajid...
abg arul kim salam...
tq jugak katenye.....

July 5, 2009 at 8:24 PM

Post a Comment