last day in canberra..off to Sydney  

Posted by montel






Hari ni hari terakhir di Canberra. Matahari muncul dengan amat cantik. yelah , dah seminggu menggigil ni. Aku update blog ni gunakan free wifi kat airport. Connected using Telstra.

kursus kali ni memang packed. 8pagi - 5.30 ptg. keluar kursus je dah malam, so memang takde nak jalan jalan mana pun. jadi, mana mana yang ada kesempatan tu, ambik gambar je, snap je mana yang patut.

pengalaman yang aku dapat di Canberra ialah, Bandar ini sebiji macam putrajaya. tersusun, cantik dan memang pusat kerajaaan.

tempat shopping yang patut pergi ialah Canberra City Center. Terletak di area City dan 10 minit je dari hotel kitaorang . Masalahnya , kedai kat sini tutup pukul 5.30. so
paling lambat diaorang tutup hanya pada khamis dan jumaat malam , dalam pukul 9. masa tulah kalau nak jalan pun.

malam tu, sejuk .kalau orang kampung cam aku ni , memang gigil la. walaupun dah pakai 3 lapis baju, kalau tang angin tu memang tak tahan

so, jap lagi nak masuk flight ni , kapal terbang kecik , je , siap pakai kipas lagi
cam guna focker 50 kat Mas kalau nak pergi Tioman :D
basicly, kursus kali ni yang terbaik pernah aku pergi, sebab bagi aku , kalau kursus biasa tu , takde hands-on. ini full time hands on.

siap ada pop kuiz lagi.

jumpa di KL

adios.

This entry was posted on Saturday, June 27, 2009 at Saturday, June 27, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment