terkejut aku..saufie pandai bukak pagar sendiri  

Posted by montel

hari ni aku terkejut lagi. balik breakfast dengan inah dan saufie, aku masuk rumah terus. tinggalakan saufie kat sebab afiq dan arif anak jiran tu ada sama kat sebelah rumah. yang pisahkan kami ialah pagar. so aku bukak lah notebook ni, biasalah, kerja..pastu Inah tanya, abang lock tak pagar? aku cakap , ala lock camtu je la..tak lah pakai lock pakai mangga, pastu inah cakap, nanti saufie boleh bukak tu..
aku cakap..tak kan lah..

pastu inah keluar... betul saufie dah ada kat rumah jiran..dia bukak pagar tu..
aiyo...dah pandai bukak selak pagar tu..bahaya

pasni aku akan lock guna mangga..

This entry was posted on Thursday, April 23, 2009 at Thursday, April 23, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment