Ada apa pada nama???  

Posted by montel

Percaya atau tidak, nama memainkan peranan penting dalam hidup, sapa cakap?? aku.
kenapa,

camni, cuba perhatikan kawan kawan kita yang namanya sama. ini cuma teori. tak lebih dari tu. contohnya cuba korang tengok kawan kawan korang yang nama dia yazid. perangai diaroang sama tak ?? baran, kepala angin, manja, hah.. tu contoh.

kalau perempuan, kalau nama dia ada aida, tak kisahlah, noraida ke, siti aidah ke , aidawaty ke, semua jenis keibuan dan lembut, manis

cuba nilai dan kaji. fyi, aku pernah jumpa sorang nama dia sarinah, masa tu aku masih kerja sebagai tukang cuci komputer di satu bank tu, muka dia sebiji macam sarinah isteri aku, cumanya aku tak tegur la, customer maa.. nanti kena balun dengan boss dia dan boss lama aku ;)

tapi itu lah, nama

uniknya ..nama aku hanya ada satu di dunia ini :) , aku rasa la
tapi dah google , masih tak jumpa orang lain ada nama seperti aku.

This entry was posted on Wednesday, February 17, 2010 at Wednesday, February 17, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

Kalau Yazid tu, adik aku pun nama tuu.. tak perasan lak angin dia camne. Tapi seorang yg patuh pada ibu dan berat mulut.. tapi kalau Ahmad Ismadi Yazid, memang kau sorang je di dunia.. :D

February 18, 2010 at 2:28 PM

macam lain je kan :D

February 18, 2010 at 5:48 PM

Post a Comment