Azam 2010  

Posted by montel

Tahun ni di mulakan dengan

1. Sobrie akan masuk ke sekolah Menengah Kebangsaan Agama Kuala Selangor
2. Saufie Demam
3. Taska Permata Hatiku menerima pelanggan pertamanya ( 4 orang)
4. Kereta merahku kena calar oleh entah siapa.

Azam tahun ni

1. Nak buat Master. Aku akan mula dalam Q3 .
2. Nak tambahkan pelaburan dalam bidang pertanian iaitu mengusahakan sawah padi. ye ..aku sekarang sedang memikirkan benda ni . Pendapatan amat menggalakkan , cumanya modalnya agak besar.
3. Nak memantapkan perniagaan Taska Permata Hati ku. Yang ni aku akan bagi sokongan moral je.
4. Nak cari duit lebih dengan cara mengajar. So, aku akan tingkatkan usaha dalam bidang ni ..
5. Concentrate pada Sidqie punya UPSR. Kita akan come out dengan formula mengajar supaya dia boleh dapat result yang bagus.

So, KPI aku this year dah aku set. Tengok lah hasilnya hujung tahun ni .

This entry was posted on Saturday, January 02, 2010 at Saturday, January 02, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 comments

kete merah kena calarr??? aduuhhhhh...!!

January 2, 2010 at 6:58 PM

aa..hari tu aku ada tegur budak budak kat area sini pasal jangan main api ..

pastu ..tetiba je..malam tu ,...sejalur....
alahai...

tapi aku tak tuduh sesiapa la..

January 2, 2010 at 8:16 PM
Anonymous  

elok bg aku. simpan kat rumah aku insyallah tak calaq...

January 3, 2010 at 4:51 AM

Semoga berjaya mencapai KPIs..

January 4, 2010 at 2:35 PM

aduhh..that red car kene calar...kasi bungkus..simpan lam kotak hehe..smoga dpt capai KPI tu!..jumpe class master nnt..insyaAllah

January 4, 2010 at 3:53 PM
Anonymous  

kat rumah aku ade extra parking space..ehhe

January 14, 2010 at 5:14 PM

Post a Comment