Berita Kemalangan di Ramadhan  

Posted by montel

Aku menerima satu sms dari kawan aku, menyatakan suami kawan lama aku kemalangan. Diaorang ni geng superbike, tapi masa hari kejadian, dia naik motor cub. balik dari tempat kerja dan melanggar lori yang sedang berhenti.

keadaan nya parah. Hatinya Pecah .

Semoga Nur Haslina atau pun Lebo bersabar.

Dugaan dalam hidup memang berlaku. Sesungguhnya Allah bersama sama orang yang Sabar.

kenapa aku cakap camtu ? Sebab aku pun telah di duga dengan Dugaan yang amat perit.
bagi aku, Allah tak kan menguji hambaNya di luar kemampuan Nya.

Semoga Suami kawan aku tu sihat.

Amin

This entry was posted on Saturday, September 05, 2009 at Saturday, September 05, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

"Allah menguji manusia apabila ingin menganugerahkan yang lebih baik"..moga kawan ko tabah menghadapi dugaan nie

September 7, 2009 at 8:28 PM

Post a Comment